Zoek je een Boost in je tenderproces?  Orator helpt je op de kritische momenten. Zoals bij het bepalen van een verrassende, winnende strategie. Of: bij het bedenken van een verleidelijke propositie. Of: bij het vormgeven van een presentatie die overtuigt en verovert. Samen verrassen, verleiden en veroveren we jouw klant.

Strategie: verrassen met een overtuigende visie

Je bent geselecteerd op afgeronde, succesvolle projecten. Hoe bedenk je nu een nieuwe tenderstrategie die de concurrentie overstijgt? De praktijk leert dat je het niet redt met het opsommen van droge maatregelen alleen. Hoe SMART ze ook zijn opgeschreven. Waar is je lezer dan wel naar op zoek? Naar de expertvisie, klip en klaar onderbouwd met ervaring. Die visie legitimeert gemaakte strategische keuzes en daarmee alle gekozen (en verlaten) maatregelen. Laten we samen een verrassende tenderstrategie bepalen.

Propositie: verleiden met messcherpe argumenten

Je hebt de projectaanpak inhoudelijk op de rit. Je maatregelen staan. Toch leest het plan voor geen meter. Kop en staart, structuur en argumentatielijn, je moet ze met een zaklamp zoeken. Je plan staat bol van ‘geruststellend grijze’ tekst, maar er is eigenlijk niks dat er aantrekkelijk uitspringt. Wat ga je doen? Het aantal toegestane pagina’s dicht plamuren met een opsomming van inwisselbare maatregelen? Laten we samen de kwaliteit van je projectaanpak uitvergroten en direct vertalen in een verleidelijk plan.

De boodschap: beeldend veroveren vanaf de omslag

Je BKPV-plan klopt 100%: je sluit van A tot Z aan op de uitvraag. Alle maatregelen zijn ‘rondgeschreven’. Je summary komt in één keer binnen. Inhoudelijk klopt het, nu de presentatie nog. Als je vooral gelooft in de inhoud, zal het je verbazen hoe belangrijk de beeldende vorm en de gekozen ‘kapstok’ (onuitgesproken) meewegen in de beoordeling. Naast argumenten, planstructuur, toon van de tekst en profilering van de aanbieder. Laten we samen zorgen voor een presentatie die verovert vanaf omslag tot achterblad.

20 tips om tenders te winnen

Boekje: 20 tips om tenders te winnen

Delen is vermenigvuldigen

Orator bestond anno 2023 ineens 20 jaar. Alle reden om via Linkedin 20 tendertips met de sector te delen. Met als resultaat natuurlijk de vraag – vanuit bijna alle windstreken – of die tips ook gebundeld zijn uitgegeven? Zeker wel. Er is een lekker leesbaar bladerboekje van gemaakt. Compleet met ISBN-nummer. Echter kan het niet. Doe er je voordeel mee. Voor een kleine 2,50 Euro per tip heb je 20 kansen om vaker te winnen. Jouw investering: 47,50 Euro inclusief 9% BTW en inclusief verzendkosten. Deel ik, vermenigvuldig jij.

Onze samenwerking met Luuk begon zo’n zeven jaar geleden. Met zijn KANS Methode 2.0 komen we snel tot een integrale visie en strategie. Luuk slaat de brug tussen technici en non-technici. Door zijn passie en sterke sociale vaardigheden prikkelt hij onze tenderteams, geeft hij richting en voegt hij waarde toe. Ons eindproduct wordt hierdoor sterker, compacter en helderder. Inmiddels heeft Luuk ons bij verschillende grote infra-tenders succesvol begeleid.

Gerrit Wemeijer, Tendermanagement Mobilis

Samen verrassen, verleiden en veroveren?

Orator helpt organisaties bij het winnen van aanbestedingen, leidt EMVI-Engineers op en maakt ze wegwijs bij het schrijven van onderscheidende EMVI-plannen. Samen verrassen, verleiden en veroveren we jouw klant.